OFFICE ADMIN
Braveman Consulting caută pentru unul din clienții dragi o persoană energică și responsabilă care să fie Office Admin.
Dacă esti o persoană organizată, dar foarte flexibilă în același timp, atunci este poziția perfecta pentru tine! Este un job full-time în care vei putea contribui la organizarea celor mai faine evenimente pentru companii cunoscute în Romania și la nivel global.
Nivel: Junior-Mediu
Locatie: București & remote (hybrid)
Detalii companie: Una din cele mai mari companii românești care organizează evenimente pentru companii (activități teambuilding indoor și outdoor, training, conferințe, cazare si transport). Echipa este tânără, proactivă, cu o viziune inovatoare și dinamică.
Responsabilitati:
● Menții legătura cu furnizorii necesari bunei funcționări a activității în sediul companiei (utilități, papetărie, mentenanță, curățenie, etc)
● Acorzi sprijin general companiei, prin preluarea comunicărilor primite, precum corespondența, apelurile telefonice și documentația;
● Organizezi sedințe și întâlniri cu scop general, împreună cu managerul general și responsabilii de departamente (ședințe generale, întâlnire de prezentare produse, trainguri pentru colegi) și vei pregăti toată documentația necesară desfășurării acestora (trimitere mail și invitații, pregătire documente de agreat/ semnat, redactare minute of meeting)
● Gestionezi documentele electronice și pe cele tiparite (liste de contactare, redactare și update-uri pe documentele generale folosite, scanare, îndosariere și arhivare);
● Acorzi sprijin responsabilului financiar din cadrul companiei prin gestionarea numerarului și prin verificări periodice în extrasele de bancă referitoare exclusiv la plățile facturilor de către clienții companiei
● Acorzi suport managerului general în gestionarea activităților generale și administrative ale companiei (semnare documente, anunțuri generale, setări întâlniri)
● Tii legătura cu firma de curierat și gestionezi trimiterea/ primirea coletelor și plicurilor pentru întreaga activitate a companiei ● Oferi suport ocazional departamentelor prin trimiterea de mail-uri generale și cold colling sau a altor sarcini simple necorelate cu un proiect specific ● Oferi suport ocazional departamentului de logistică pentru gestionarea stocurilor de materiale
Te potrivești cu această poziție dacă:
● ești o persoană organizată, dar flexibilă în același timp
● faci față unui mediu de lucru foarte dinamic
● te descurci să lucrezi singur(ă), dar în același timp colaborezi bine cu ceilalți oameni
● te educi constant și îți dezvolți abilitatile incat sa ai performanta in cariera ta
● îți place să iei inițiativă, nu ești doar executant(ă). Propui idei, vezi unde este loc de îmbunătățiri/ inovație și ai impact pe ceea ce lucrezi
● esti ok să lucrezi într-un mediu profesional și creativ, în care există perioade cu lucru mai mult, dar și cu distracție mai multă
● îți pasă de activitatea ta. Îți faci activitatea cu responsabilitate și nu esti în acest job doar pentru un salariu
● ai permis de conducere. Nu vei avea obligativitate să conduci, însa în anumite situații te poate ajuta
Este un plus dacă:
● ai un an experiență pe o pozitie similara
● ai facut voluntariat și te-ai implicat în diferite proiecte
Vei primi:
● un salariu fix, ca să fii liniștit(ă) mental 😊
● posibilitatea să câstigi bani extra, în funcție de implicarea ta în evenimentele organizate
● sprijinim dorința de a învăța și a evolua prin accesul la cursuri
● vei fi parte dintr-o echipă de oameni faini, deschiși, prietenoși, sociabili
● ai ocazia să dai mai departe ceea ce știi prin oportunitatea de a fi trainer junior la evenimentele organizate
Dacă ai rezonat cu ce ai citit, ne poți trimite un CV la beatrice@braveman.ro
Spune-ne câte ceva despre tine și experiența ta 😊
Contact:
Beatrice Lupu
HR Manager
beatrice@braveman.ro