Copywriter

Braveman Consulting caută pentru unul din clienții dragi un Copywriter cu cel puțin 2 ani de experiență activă.

Dacă îți vine natural să scrii, nu ești divorțat de gramatică și știi diferența dintre o caracteristică și un beneficiu, te așteptăm alături de clientul nostru să ii ajuți să schimbe viețile a un milion de români prin Educație!

Citește cu atenție anunțul, iar dacă simți că ți se potrivește, te așteptăm la un interviu!

Nivel: Middle / Avansat (cel puțin 2 ani de experiență)

Locație: Remote/Timișoara – poți lucra de oriunde din țară sau Diaspora
Evident, trebuie să te exprimi în limba română.

Clientul nostru este cea mai mare platformă educațională online din România cu peste 500.000 de oameni în comunitate. Este unul dintre cele mai bine văzute branduri educaționale din România.
Misiunea clientului este de a ajuta peste 1 milion de români să aibă acces la o educație modernă de cea mai bună calitate.
Scopul lor este de a oferi cursuri LIVE, susținute de autori și profesori români de top, care creează atât o bază conceptuală solidă, cât și o experiență unică de învățare.

Responsabilități:
Scrii
Asta e cea mai importantă responsabilitate, fiindcă asta vei face în fiecare zi.
Ca idee, iși doresc să poți scrie următoarele materiale: reclame, e-mailuri de vânzare, pagini de vânzare, brief-uri pentru reclame video / reclame etc.

Faci Research și vii cu idei noi
Găsești subiecte pentru e-mailuri, concepte pentru Webinarii LIVE și reclame creative care captează atenția și conving oamenii să acționeze.

• Participi la ședințe de brainstorming
Colaborezi zilnic cu colegii din echipă — marketeri, designeri, programatori și project manageri — ca să iasă totul cât mai bine, iar rezultatele să fie tot mai bune de la o lună la alta.

Verifici KPIs și ești cu ochii pe cifre
Îi interesează să evolueze și să fie mereu mai buni, deci ești atent la toți KPIs și cauți să îmbunătățești cifrele acolo unde e nevoie.

Te rugăm să aplici doar dacă:
Ai experiență activă de cel puțin 2 ani
Pe cât posibil, își doresc să lucreze cu cineva care a scris deja pagini de vânzare, scripturi de videouri, campanii de e-mail sau squeeze page-uri. Nu e obligatoriu să fi făcut doar asta, dar e important pentru ei să fii pregătit pentru job.
Deci, aplică doar dacă în ultimii 2 ani ai scris activ în agenții / pe proiecte / sau chiar pentru brandul tău.

• Iei copywriting-ul în serios
Ești conștient că de copy depind în mare parte vânzările, așa că respecți domeniul și pe cei care-l practică.
Știi să faci avatare de client, să dărâmi obiecții, să scrii cu emoții, să faci diferența dintre caracteristici/beneficii, știi să scrii texte persuasive, știi să te adaptezi în funcție de mediul în care scrii. Nu spun că nu apreciaza creativitatea. O iubesc și ești liber să fii cât de creativ îți dorești, atâta timp cât cunoști și aplici principii de copywriting.

• Ești conștient de importanța Research-ului
Adică vor să fii ok cu ideea că trebuie să te documentezi înainte de a începe să lucrezi. Nu te bazezi doar pe imaginație/ inspirație / creativitate, ci înțelegi că fără Research nu ai cum să faci texte bune. Așa că nu-l sari niciodată.

Poți să schimbi TOV fără mari probleme
Scrii din numele unui autor, dar cel mai probabil, vei lucra pe mai multe proiecte. Fiecare autor are stilul lui de a se exprima, de a pune problema, de a vorbi.
Așa că, ești confortabil să emulezi vocea specifică a fiecărui autor în scris, și poți să faci ușor tranziția printre diferite stiluri de exprimare și domenii de activitate.

Te potrivești cu misiunea clientului nostru
Misiunea clientului nostru e să schimbe viața a un milion de români prin educație. Așa că, promovează și vinde cursuri online din medii diverse: business, marketing, SEO, dezvoltare personală, relații, vindecarea traumelor, încredere în sine.
Ești potrivit dacă crezi sincer că educația poate să ajute un om. Poate să-i facă viața mai frumoasă, mai liniștită, mai prosperă. Iar TU (copywriterul) ești liantul dintre un om și cursul care-i poate schimba viața.

Nu ești doar executant – ci poți veni cu inițiative faine
Se așteaptă de la tine să le propui idei, să vezi unde au loc să inoveze și ai un impact pe orice proiect lucrezi.
Dacă ți se pare că s-ar putea descurca mai bine, sau ar putea face ceva mai bine, le spui. Chiar se bucură să-ți asculte ideile și să le testeze.

Îți pasă de munca ta
Livrezi la timp, îți faci task-urile cu grijă și responsabilitate.
Știi că în online totul se întâmplă acum. Nu ai nevoie de babysitter, nu vrei să fii micro-managed, vrei doar să faci o treabă cât mai bună, să evoluezi și să ai rezultate.

• Iei copywriting-ul în serios
Serios – repetăm asta, fiindcă e un criteriu foarte important pentru ei. “Îmi place să scriu și cred că mă descurc” nu e suficient pentru ce au ei nevoie.
Ai experiență, știi ce înseamnă copywriting-ul, știi că e diferit de content, știi că de textele bune depind vânzările tuturor.

What’s in it for you?

Când lucrezi cu clientul nostru primești:
• Bonusuri procentuale lunare, bazate pe contribuțiile tale la proiecte, dar și pe rezultatele tale.
Garanția că toate ideile tale vor fi luate în calcul.
• 
Dezvoltare – au un buget alocat special pentru educația #echipei , deci dacă vrei să urmezi un curs anume, le spui și te ajută. Chiar te roagă să-l folosești.
Certitudinea că ai un impact real în societate. Comunitatea clientului nostru are peste 300.000 de oameni. Materialele pe care le oferă rezolvă problemele oamenilor, iar munca ta contribuie foarte mult la asta. 
• O echipă de oameni foarte competenți, profesioniști, sociabili și extrem de buni la ceea ce fac. Ai ce învăța de la ei, dar ai și cu cine să stai la povești, să te împrietenești, să mergi la un party. Dacă pentru tine e important colectivul, ai ajuns unde trebuie. 
Team-building-uri & tabere super faine (până acum au fost la Kopaonik, în Vamă, în Grecia – și mai pleacă). Dacă ești genul work hard, play hard, ești de-al lor.
(evident, ai un salariu fix, livrat mereu la timp, fără întârzieri)

Dacă ai rezonat cu ce ai citit până acum, nu mai sta ascuns și hai să ne cunoaștem!

Trimite-ne un CV + Portofoliu la beatrice@braveman.ro

Spune-ne și câte ceva despre tine și experiența ta. Arată-ne materialele pe care le-ai scris. Foarte important, spune-ne care crezi că e cel mai important KPI într-o campanie de vânzare.

Noi citim ce ne scrii, iar dacă simțim că te potrivești, te contactăm pentru un interviu!

*Dacă ai handicap locomotor și poți lucra la laptop de acasă, poți să aplici. Așteptăm cu drag să te cunoaștem.

Contact:
Beatrice Lupu
HR Manager
beatrice@braveman.ro